Its just a song, and a dance.

Jag har insett att min nästa kyss: borde vara med någon jag tycker om.
Det är charmigt när han: Tittar på mig någon sekund förlänge, sedan inser det själv och blir generad.
Jag tänder på: Morgonruffsigt hår, fint leende och hans gröna ögon.
Kärlek är: en kaffe med kompisar på mysigaste caféet
Tre saker med hösten jag tycker om: Den höga mysfaktorn. Sitta inne och titta på filmer när det blåser och är ruskigt ute. Läsa magiska böcker.
Tre saker med hösten jag avskyr: Att vänta på bussen i kyla och regn, plugg och att ligga ensam och frysa om nätterna.
När jag lagar mat: Så dansar, snurrar och sjunger jag.
Om jag var ett djur skulle jag vara: En apa.
Om jag var en stad skulle jag vara: New York kanske? Mest för att allt finns där. Eller london, åh!
Jag kommer alltid vara: En tjej? nja…vem vet… hihi. Jag kommer alltid vara en jag-tycker-livet-är-rätt-fint-just-nu-tjej.
Det finaste som finns är: Lyckoruset och glädjebubblor i magen, när man känner att just nu är livet så. himla. bra.
Gamla männsikor: Kan var så äckligt söta i bland. Kan inte låta bli att le när jag ser en farbror som har det fint. Om han köper blommor, dricker en cappuccino med frun eller matar fåglar. Åhåhåh…
Bebisar är: Bebisar jag inte känner är lite för skrikiga och kladdiga. Alla bebisar jag känner, ni när perfekta! Just nu är världens finaste bebis min kusin Finn.
Min mobiltelefon är: Min tillfälliga icke-drog. Har fått en ny-gammal för min gick ju sönder…blä.
När jag bakar så bakar jag: ALLT. Jag är en jävel på att baka.
Sist jag grät var: När Eivind var borta.
Den värsta känslan är: Ångest och rädsla.
Den bästa känslan är: Allting-är-så-himla-bra-just-nu-känslan.

Idag har jag: Gjort bra saker i skolan, haft ett händelserikt möte med interationella gruppen, snart är det bild på kulturskolan.
I morgon kommer jag: ha egen mattelektion om prefixer(don´t ask…), kanske hinna till idrotten och tandläkaren. Äntligen tandläkaren, den här jävla rälsen drar jag snart ut för hand…!

Om Söndagsbarn

Art. Photo. Drama. Music. Knitting. Sewing. Harry Potter. Star Wars. Friends. Fashion. Love. Thats me.
Det här inlägget postades i listor. Bokmärk permalänken.

Kommentera

