Nej vänta nu här bli inte sur på mig, jag är bara beroende

Piercingar: öronen, men ska göra snakebite när jag får lov…
Tatueringar: nej man såklart jag vill ha!
Längd: 1.75/6
Skostorlek: 40-41
Hårfärg: rött (kalla mig ginger och du är död.)
Är du kär i någon: ja
Önskar du att du bodde någon annanstans: ja, önskar liksom att Lund skulle flytta till typ London el. Californien
Tänker du  självmord: nej
Dricker du alkohol : neej
Använder du droger:  nej
Röker du: nej
Vilket shampoo använder du? dove någonting
Vilken parfym använder du: någon jag fick av min syster
Vad är du rädd för:  mycket olika saker, men flugor at the moment-.-
Gillar du att tvätta:nej.

Din första:

Operation: HAHAHA världens mest random sak. Jag hade en rund sak i fingret som typ var en cellförändring, blä vad äckligt det var när dem opererade ut den!
Första priset:ja du..hm…nä det kommer jag inte ihåg
Första sporten du började med:Balett antagligen, hey dont blame me!
Första husdjuret: KATT( naaw ceasar<3)
Första semestern: Ungern
Första konserten: var på Malmöfestivalen där jag såg mitt favoritband at the moment, The Sounds.
Just nu:

Äter du: inget
Dricker du: inget
Ska du: skriva klart detta!
Lyssnar du : broder daniel
Väntar du : festivalsommar 2012 eller julafton eller min födelsedag eller usa…hehe
Tittar du : datorskärmen
Har  du  dig:min pj

Din framtid:

Barn: absolut
Giftemål: ja absolut
Karriär: idk det blir vad det blir…

Har du någonsin:

Kysst en främling: HAHAHAHA kanske.
Tappat bort glasögon/linser: nej för jag andvänder det inte
Brutit ett ben: nej
Rymt hemifrån:nej
Röntgats: jaa
Gråtit när någon dött?: Ja min gammelmormor

Tror du på:

Gud: nej
Mirakel:  såklaart!
Spöken: Neeej!
Magi: Rowling öppnade en helt ny värld för mig
Himlen: himlen finns, den ser man ju..duuuh>.<
Tomten: nej
Änglar: neh


Senaste
:

Film du hyrde: Hyr ALDRIG film, kanske borde börja göra det
Film du köpte: försöker spara pengar här…hmpf
Låten du lyssnade på:Någon med Mötley Crue
Låten du hade  hjärnan: Om sanningen ska fram…det var inte kul att ha den på skallen på NO lektionen…
Låten du laddade ner: Det är min syster som står för nedladdningen i detta hushåll…hihi
Personen du ringde: lade precis på efter finaste samtalet med min älskling Benjamin
Tv program du tittade : Seinfeldt!
Personen du tänkte : papa

För eller emot:

Långdistansförhållanden: för
Utnyttja någon: mot
Självmord: mot
Att använda droger: mot
Köra onykter: mot
Förhållanden: för

Favorit:

Mat: corngryta med ris
Låt:Jag har 3000 låtar på min spellista på spotify, tror du jag kan säga en?
Sak att göra: kyssas
Dryck: Limca
Bil: Pappas

Har du nånsin:


Ljugit för någon: ja
Varit i slagsmål: Jaja, såklart
Blivit arresterad: neeej

Antal:

Gånger du varit kär: jätte många
Gånger ditt hjärta brustit: nästan lika många
Hjärtan brustit på grund av dig: inte många gånger, hoppas jag
Personer från grundskolan du har kontakt med:Jag går i grundskolan…
Ärr du har på kroppen: lite överallt

Senaste:

Personen du fick mail av: Julia, min lärare
Personen du fick brev av: Typ mormor
Personen du fick sms av:BENNE<3
Saken du köpte: KÖPER INTE SAKER LÄNGRE FÖRSTÅ DET!!!

Övrigt:

Vad har du gjort idag: Skolan, Miljömöte, internationella utskottsmöte och Ung Vänster
Var det kul: Jepp!
Hur tidigt stiger du upp: 7 men idag var det 8 för vi börjar 10 på måndagar!
Gillar du att slåss: nope
Vad ska du göra ikväll:sooooooova
Är du seriös: aa
Var har du ont: min hand
Använder du hårspray: ibland.
Kan du stå på händer: ja

Favorit:


Håkan Hellström eller The Ark
: håkan hellström<3<3
Salt eller socker: socker
Gillar du ketchup: neee
Är du glad nu: aah😀
Var du glad igår: Ja tror det
Känner du nån som jobbar på sjukhus:aa, morbror min
Kan du sjunga: ja, men det låter ju inte snyggt för det
Mer värt än guld: vänner och min familj
Spaghetti eller makaroner: makaroner
Ett land jag helst vill besöka: USA eller Italien
Sparar till:High School i USA efter nian<3<3

Om Söndagsbarn

Art. Photo. Drama. Music. Knitting. Sewing. Harry Potter. Star Wars. Friends. Fashion. Love. Thats me.
Det här inlägget postades i listor. Bokmärk permalänken.

Kommentera

