Tisdag+ont.

Nu sitter jag här. I min säng. Tån har jag slagit till ordentligt. Det gör ont. Hur ska jag kunna sova nu? jag kommer bara ligga och vrida på mig tills det inte går längre. Tån är röd, varm och svullnar antagligen upp till imorgon. Jag gillar inte det här. Mamma försökte lugna ner mig och sade att den inte kommer at svullna upp. Hon har rätt, jag vet. Kommer nog inte ens känna det imorgon, men jag måste ju ha någonting att oroa mig för. Nu ska jag försöka sova. God Natt.

Om Söndagsbarn

Art. Photo. Drama. Music. Knitting. Sewing. Harry Potter. Star Wars. Friends. Fashion. Love. Thats me.
Det här inlägget postades i om fula saker. Bokmärk permalänken.

Kommentera

