Finaste julhelgen.

Hemma från finaste julhelgen. Det blev många fina minnen och några fångade på bild. Har ju varit den första julen för lillkusinen. Tror och hoppas att han tyckte om det!

Fin julklocka. Åh!

Kusin Klara fick håret flätat av mig den 23, så att hennes hår skulle vara fint och vågigt på julafton.

Denna lillkusin somnade vid matbordet. Ja, det förstår jag. Det är ju ändå ganska utmattande  att vara näst yngst när man är 13 stycken i släkten.

Min fina farmor satt och studerade vårat kortspel på julaftonskvällen.

Upptäckte nu att det inte alls är i ordning för här kommer julaftonsfrukosten. Min traditionsenliga julaftonsfrukost; Vit bulle med julskinka på, varm choklad med grädde och apelsinjuice vid sidan.

När man bara är några månader så orkar man oftast inte sitta med vid bordet så länge, då kanske golvet ser mer inbjudande ut. Här underhåller min faster lillkusinen som sitter på golvet.

Lillkusinen och Farfar ute och går. Äldst och yngst i släkten. Åh! Fina människor!

En av mina julklappar. Vackraste Harry Potter armbandet någonsin!

Syster Yster hade tagit sig tid och gjort denna underbara krabat till mig!

Tack mina fina släkt för denna underbara jul! Hoppas ni fina där ute hade det lika bra som mig under helgen!

Puss och Kram!

Ida

Om Söndagsbarn

Art. Photo. Drama. Music. Knitting. Sewing. Harry Potter. Star Wars. Friends. Fashion. Love. Thats me.
Det här inlägget postades i om festligheter. Bokmärk permalänken.

Kommentera

