Gott nytt och sånt.

Nu väntar jag på att våra vänner ska komma. Mitt nyårs firande blir inte så spektakulärt. Middag med föräldrar och vänner. Det blir fint ändå!

Gott nytt på er och hoppas ni hade ett fint 2011! Här kommer några av mina 2011-bilder:

Jag åkte till Island. Fräsigt värre!

Jag såg Bob Hund på Malmöfestivalen. Otroligt bra konsert!

Jag hade en mysdag med mina tjejor i stadsparken. God fika och roliga bilder!

Jag fick nya Dr. Martens. Jag var så miljövänlig så jag valde veganskor, fint ska det va!

Jag var på Bokmässan i Göteborg, nog 6:e gången i rad. Köpte mycket böcker som jag nog inte har läst ut än!

Jag demonstrerade på min födelsedag. Många fina bilder på fina vänster människor. Sådana personer gillar man!

Jag blev 14 år och firade det med mina galna gullungar!

Jag åkte till Gävle och levde luffarliv.

Jag var även på Sweden Rock Festival och såg idoler.

Några sommardagar med sol och kattmys blev det också!

Lärde även känna den här otroligt fina killen!( ja, han är utklädd…;)

Sådär, det var bara en liten del av mitt 2011! Jag älskade det och hoppas att jag kommer älska 2012 också!

PUSS OCH KRAM ALLA FINA MÄNNISKOR DÄR UTE!

Vi ses på andra sidan!

Ida

Om Söndagsbarn

Art. Photo. Drama. Music. Knitting. Sewing. Harry Potter. Star Wars. Friends. Fashion. Love. Thats me.
Det här inlägget postades i om äventyr. Bokmärk permalänken.

Kommentera

