Photoexplotion.

Ja, ända sedan jag fick denna lilla och underbara dator så har jag ju spenderat mer tid i photobooth än jag gjort med matte. Här kommer bilder sedan början av förra terminen som bara sitter fast i en mapp, jag menar- någon gång borde man ju få visa upp dem!

Sjukt trött, men med John Mayer i lurarna.

Systerns katt är det bra att mysa till det med när man är nere.

Pepparkaksbak, någon gång i början av december.

Batikdans?!

Stolt ny ägare till Sid och Nancy tröja plus en ganska nyklippt frisyr.

Sedan har man ju fina kompisar som tycker det är jättekul att låna min dator och leka modeller- Anna.

-Estelle.

-Estelle och Malin.

Någon gång i oktober upptäckte man ju hur underbara flätor egentligen är.

Sen va det ju den där jobbiga dagen, med äckligt mycket smink och farliga känslor som kom till toppen. ( Det var även min 14-årsdag) ( bara så ni vet liksom)

-Jag och Stina.( Man blir inte alltid bra på foton, bara att acceptera!)

Det fanns ju också dagar då allting bara var sammetslent. Då man kände sig extra fin. Sånadär dagar är ändå ganska bra för självförtroendet ibland. (Den dagen förtjänar tre bilder)

-Jag och Estelle utanför arenan.

-Ellen och Emma.

Ibland, ja bara ibland, känner man sig ganska snygg inne på toaletten.

Sånadär–> sitta-i-fotölj-med-stora-ögon-med-mycket-mascara-bilder har jag också, ja..

Efter duschen.

Vänner som pillar på ens fina mustachring uppskattas alltid.(Samuel på bild)

Väggmålning i skolan, ska föreställa lund men ja..japp.

Springa-mot-mot-kameran-i-stadsparken-bild.

Såndär Åh-jag-skriver-ut-bilder-och-har-ingenting-att-göra-bild. (det blev två ok?)

Sne-boll-tofs-bild.

Jag och min gullegris, Kurt.

Såndär sne-från-sidan-bild. Fyra stycken till och med.

-Sara och jag.

-funky time.

Puss och kram mina fina, här var en inblick i mitt photobooth liv.

Ida

Om Söndagsbarn

Art. Photo. Drama. Music. Knitting. Sewing. Harry Potter. Star Wars. Friends. Fashion. Love. Thats me.
Det här inlägget postades i om mig och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

