im so happy, weather you know it or not.

Jag är så himla-super-duper-mega-mycket-glad. Jag sitter i skrivande stund med en plastpåse på huvudet. Håret ska bli ännu rödare och imorgon kommer jag spendera 5 timmar på samma stol. åhåhåh jag vill berätta, men bild kommer på söndag när allt är klart. åhåhåh

Jag verkar helt luddig, men just nu flyter jag på rosa moln med små enhörningar som galloperar vid sidan…

Vi ses mina fina!

ida

Om Söndagsbarn

Art. Photo. Drama. Music. Knitting. Sewing. Harry Potter. Star Wars. Friends. Fashion. Love. Thats me.
Det här inlägget postades i om fina saker. Bokmärk permalänken.

Kommentera

