5 saker ni inte visste om mig

1. Jag hatar honung, men atm försöker jag tvinga i mig te med ungefär tre kilo honung i. Denna hosta blir bara värre och värrre! Ibland kan det vara ganska gott och lite romantiskt, typ på amerikanska pannkakor.

2.Jag har varit i Indien 2 gånger. 3,5 veckor mellan 2006 och 2007 och lika lång tid mellan 2009 och 2010.

3. Mitt drömjobb är att blogga om de finaste kläderna och drömmarna som finns. Eller skådespelerska. Eller fotograf. Eller konstnär. Eller så ska jag äga min egna vintage affär. Jag har ganska svårt att bestämma mig iallafall.

4.Jag har drömt om att få dreads sedan 2007. (året jag fyllde 10)

5. Jag har 9 kusiner och är väldigt nära 5 av de. Här är pappas sida av släkten, där 5 av de 9 kusinerna ingår!

Om Söndagsbarn

Art. Photo. Drama. Music. Knitting. Sewing. Harry Potter. Star Wars. Friends. Fashion. Love. Thats me.
Det här inlägget postades i listor. Bokmärk permalänken.

Kommentera

