en lista

10 saker du tycker om:

spela piano.

visa killar hur duktig man är på call of duty.

fotografera.

prata politik.

resa.

london.

när han smsar mig.

skratta.

håruppsättningar.

festivalande.

9 saker jag tycker mindre om:

instagram. (är nog mest avis på att jag inte kan ha det själv)

folk som pratar om saker de inte vet ett skit om.

att jag kan rita halvbra. (man blir sur över att det inte blir jävligt snyggt och att det inte blir så fult så att man bara kan skylla på att man helt enkelt inte kan rita)

one direction.

att vara stressad.

att inte veta.

att veta.

när det blir pannkaka av allt.

en ostämd gitarr.

8 bloggar jag läser:

niotillfem

flora

mon cheri

hedvig och hanna

elsa billgren

evelina

kisskissbangbang

hannaandlandon

7 saker jag vill göra i framtiden:

tågluffa i europa.

roadtrippa i usa.

bo i london. i camden.

vara kär.

äga en klädbutik.

ta studenten.

åka till indien igen.

6 råsnygga män:

james franco.

aaron johnson.

jake gyllenhaal.

ed westwick.

kristian matsson.

oskar ”ossi” bonde.

5 saker jag är rädd för:

att bli  utskrattad.

att mitt liv går sönder.

att jag inte klarar av att göra det jag vill.

fåglar.

framtiden.

4 saker som beskriver mig:

lugn.

drömmande.

stil.

knasig.

3 saker jag ser fram emot:

att sluta nian.

att pussas.

varma vårdagar.

2 böcker jag tycker om:

just kids.

sommaren jag blev vacker.

1 bra låt:

First Aid Kit – Emmylou

(klickapåbildernaförattsekällan)

Om Söndagsbarn

Art. Photo. Drama. Music. Knitting. Sewing. Harry Potter. Star Wars. Friends. Fashion. Love. Thats me.
Det här inlägget postades i om fula saker. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till en lista

  1. Martina skriver:

    Så himla fint och bra.

Kommentera

