Prao dag 5.

Sista dagen på praoen idag. Ganska sorgligt att tänka på det, eftersom det är världens mysigaste ställe. Jonas som jobbade i caféet hade också sin sista dag idag så vi hade stor avslutning för honom, med fin tårta och allt. Jag försökte även att göra lite konst som vi tänkte hänga upp på väggarna under hållbarhetsveckorna. Efter dagen var slut så hade jag ett möte med Samuel och Bigitta(som jag ska åka till Holland med). Vi pratade lite om vad som kommer hända under veckan vi ska vara där. Jag skulle sen gå och träna, men det var en så dålig instruktör så jag gick efter en halvtimme. Jag blev ganska irriterad efter det…Nu ska vi äta god famlijemiddag, tacos!

Om Söndagsbarn

Art. Photo. Drama. Music. Knitting. Sewing. Harry Potter. Star Wars. Friends. Fashion. Love. Thats me.
Det här inlägget postades i om äventyr. Bokmärk permalänken.

Kommentera

