Glad Påsk

Har haft en hektisk påskhelg med mycket jobb och annat. Innan klockan fem idag så ska jag göra en liten video till er och så ska jag göra klart min bilduppgift! Sen blir det en tripp till Djingis Khan här i Lund. Vi ska fira min faster, mamma och kusin som alla fyllde år denna vecka. Jag har bakat en massa kakor och två stora tårtor. Imorgon så kommer min kära syster hem från Gränna där hon har firat sin påsk med pojkvän och allt, då måste jag lämna ifrån mig deras söta lilla flick-katt. Jag har inte haft så fin väckarklocka sedan hon senast var här. Nu måste jag gå.

Glad Påsk kära ni.

Om Söndagsbarn

Art. Photo. Drama. Music. Knitting. Sewing. Harry Potter. Star Wars. Friends. Fashion. Love. Thats me.
Det här inlägget postades i om fina saker. Bokmärk permalänken.

Kommentera

