När jag flyttar hemifrån

När jag flyttar hemifrån ska jag bo i en lägenhet med loft.

Jag ska ha mycket växter.

I mörka trälådor kommer du kunna hitta allt från garn till nagellack.

 

Jag kommer ha ett stort rum och i mitten kommer det stå ett träd. Just det, ett träd.

Jag ska ha ett stort bibliotek där jag har mina böcker som jag köper på alla mina världsresor.

Jag ska samla på jordglobar och gammel-gammel-gammel kameror.

Mina sovrumsväggar kommer vara fyllda med minnesting, anteckningar, foton och fina saker.

I något av rummen ska jag ha en atelje. Där jag kan måla.

Jag vet att jag antagligen bara kommer få en etta när jag flyttar hemifrån, men en flicka får väl drömma?

(Klicka på bilderna för att se vart de kommer ifrån)

Onsdag, Torsdag och Fredag kommer jag vara i sthlm, men minst två tidsbestämda inlägg kommer upp under tiden och sen när jag är tillbaka kommer ni får en bomb med bilder…

puss å kram mina fina!

Om Söndagsbarn

Art. Photo. Drama. Music. Knitting. Sewing. Harry Potter. Star Wars. Friends. Fashion. Love. Thats me.
Det här inlägget postades i drömvärld. Bokmärk permalänken.

Kommentera

