Jag. Vill.Inte

Jag vill verkligen inte att denna säsong av Desperate Housewifes är den sista. Åhhhh.

Jag vill inte säga hejdå till den rödhåriga kocken.

Jag vill inte säga hejdå till den lilla brunhåriga modellen som alltid verkar skutta omkring i skyhöga klackar.

Jag vill inte säga hejdå till den blonda flerbarnsmamman som alltid lyckas bli gravid och när det inte är hon som är gravid så är det någon av hennes barn…

Jag vill absolut inte säga hejdå till min favoritkaraktär, Susan Mayer. The girl next door som är lite allmänt jobbigt, men ack så hopplöst romantisk.

Jag vill inte, men jag måste. Som tur är så har jag en säsong LOST kvar och minst en Greys Anatomy säsong kvar. Fina grejer dedär.

puss på er.

Om Söndagsbarn

Art. Photo. Drama. Music. Knitting. Sewing. Harry Potter. Star Wars. Friends. Fashion. Love. Thats me.
Det här inlägget postades i om filmer och tv. Bokmärk permalänken.

Kommentera

