Stockholmshelg

Efter nio timmar på en buss var vi ganska utmattade. Vi åt goda pizzor på en dyr restaurang med gigantiska lampor i taket.

Sen gick vi tillbaka i Stockholmsmörkret.

På morgonen efteråt smög jag upp innan mina rumskamrater vaknat och lekte lite paparazzi ner mot gatan.

Gruppen utanför riksdagen, jag tog tyvärr inte med kameran när vi fick en rundtur därinne. Efter riksdagen fick vi fyra timmars fri tid. Vi shoppade en massa. Eftersom att hm´s utbud är fem miljoner gånger bättre i Stockholm än någonstans i Skåne, så fanns det mycket att bli lyrisk över. Vad jag köpte får bli ett eget inlägg.

Lunch åt vi på en tacorestaurang.

Söta Maja funderar.

På vägen hem tappade vi bort oss lite i miljonstaden, men vi såg dessa två saker.

Sista dagen var alla jättetrötta. Vi var på en tråkig föreläsning och sen bar det av hem till Lund.

Jag hade en jättebra start på min femdagarshelg. Imorgon ska jag jobba.

Puss på er.

Om Söndagsbarn

Art. Photo. Drama. Music. Knitting. Sewing. Harry Potter. Star Wars. Friends. Fashion. Love. Thats me.
Det här inlägget postades i om resor. Bokmärk permalänken.

Kommentera

