Sommriga bestyr

En tripp till Holland som jag hoppas kommer bli helt fantastisk.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jag hade tänkt springa en massa kilometer i sommar. Att flyga fram med vinden i håret och att känna solen på axlarna är helt underbart.

 

 

 

 

 

 

 

 

Obligatoriska sommarförteelser såsom barbenta kvällar, frukostar i solen och att glömma bort veckodagarna kommer infinna sig efter ett tag.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I sommar kommer jag läsa varje dag. Jag älskar känslan när man öppnar en ny bok, en ny värld.

 

 

 

 

 

 

 

 

Jag hoppas att jag hinner klämma in några dagar på släktens sommarställe. Busa med mina kusinvitaminer och göra gömmen på loden med gamla plankor. Och såklart plocka förbjudna hallon från grannens tomt.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Att ha picknick med de bästa. Jordgubbar, äppeljuice,  keso, avocado, bröd och en massa mys.

 

 

 

 

 

 

 

 

Venedig, åh, mitt fina Venedig! Ända sedan barnsben har jag läst om henne i min ”Vendela i Venedig”-bok. Drömt, drömt, drömt och nu äntligen!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Soliga timmar på balkongen i Ungern med den bästa utsikten.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jag ser också fram emot långa morgnar i solljus med bästa frukosten och en intressant bok.

 

 

 

 

 

 

 

 

Kärlek till er!

Om Söndagsbarn

Art. Photo. Drama. Music. Knitting. Sewing. Harry Potter. Star Wars. Friends. Fashion. Love. Thats me.
Det här inlägget postades i drömvärld och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

