onödigt oändliga saker

-är fortfarande så jävla arg på världen. det är som att vi förklarat något slags oändligt krig mot varandra.

 

 

 

 

 

 

 

 

-Jag tittar ut genom mitt fönster längst till höger och drömmer om sommargräs.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

– Pussar är fina överallt. Kanske är de bästa på läpparna, bakom örat, sömnigt i nacken när man är ihoppusslad strax innan sömnen, på handryggarna. Eller på forsulorna, bara för att det inte ska finnas någon plats på en som inte blivit pussad. (usch vad det gjorde ont av puss-saknad nu.)

 

 

 

 

 

 

 

 

– Du vet den där cykelfärden hem från skolan på årets första sommardag. Den är sådär, extra fin.

 

 

 

 

 

 

 

-kan berätta att jag nyssnyssnyss tänkte att, vad är det för mening att leva om alla bara gör samma hela tiden? samma som alla andra. man blir som alla andra, så jag tänkte att, fy, det vill inte jag. jag vill hitta på nytt och göra saker som aldrig gjorts, på mitt sätt.

 

 

 

 

 

 

 

 

– jag drömmer om sommarnätter, en pojknacke att pussa på, att jag ska bli en bok, kaffe och frukostmänniska.

 

 

 

 

 

 

 

 

Kärlek!

Om Söndagsbarn

Art. Photo. Drama. Music. Knitting. Sewing. Harry Potter. Star Wars. Friends. Fashion. Love. Thats me.
Det här inlägget postades i drömvärld och har märkts med etiketterna , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

